Älskade blommor

Övrigt

 
Mina fina små tygrosor i rosa vit och lila. Älskar som då himla mycket men frågan är bara vad jag ska använda dom till..
Min syster placerade dem framför tv´n som dekoration men jag skulle gärna vilja göra nåt mer med dem..

Någom som har en idé?
 





Till dig som kommenterar.


Fotografi & Teckningar
För att anlita mig som fotograf går du in på "Priser & Bokning", kontakta mig gärna via mejl.
Vill du veta mer om min kamerautrustning? Klicka in på "Mer om mig" och gå in på "Kamerautrustning".
Alla teckningar jag lägger upp på min blogg är gjorda utav mig om inte annat anges i inlägget.

Min Blogg
Jag gör inte längre bloglovinbyten men gör gärna länkbyten.
Jag gör blogdesigns. Skriv ett mail till mig: [email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:














|