Hösten är här

Övrigt

 
Som ni märkt (och har ni inte det så säger jag det nu) så har jag ändrat lite i designen här.
Bilderna är nu mycket mindre. Varför? Jo, det kan man undra kanske.. Men jag tycker det ser så
mycket mysigare ut än vad det gjorde med de stora bilderna.. Åh, fast det känns nästan lite litet.. 
Kan det inte finnas nåt mellan 600 och 700 !?
 
Vad tycker ni..?
 





Till dig som kommenterar.


Fotografi & Teckningar
För att anlita mig som fotograf går du in på "Priser & Bokning", kontakta mig gärna via mejl.
Vill du veta mer om min kamerautrustning? Klicka in på "Mer om mig" och gå in på "Kamerautrustning".
Alla teckningar jag lägger upp på min blogg är gjorda utav mig om inte annat anges i inlägget.

Min Blogg
Jag gör inte längre bloglovinbyten men gör gärna länkbyten.
Jag gör blogdesigns. Skriv ett mail till mig: [email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:














|