Chokladrutor

Övrigt

Detta, mina vänner, är min nya favrotisak att stoppa i munnen. Frida ochjag gjorde ju chokladgodisar igår, och detta är alltså det lyckade resultatet. För att göra dessa bitar själv gör du bara såhär:

Det du gör är att du smälter chokladen, hackar nötterna, vänder i de hackade nötterna och cornflakesen och sen smetar ut det över bakplåtspapper. När du smetat klart snöar du bara över lite flingsalt och cocos om du vill. Sen låt stelna i kyl i 30 min.

200g mörk blockochoklad
50g valnötter
50g saltade jordnötter
50g cornflakes
nån nypa flingsalt
 





Till dig som kommenterar.


Fotografi & Teckningar
För att anlita mig som fotograf går du in på "Priser & Bokning", kontakta mig gärna via mejl.
Vill du veta mer om min kamerautrustning? Klicka in på "Mer om mig" och gå in på "Kamerautrustning".
Alla teckningar jag lägger upp på min blogg är gjorda utav mig om inte annat anges i inlägget.

Min Blogg
Jag gör inte längre bloglovinbyten men gör gärna länkbyten.
Jag gör blogdesigns. Skriv ett mail till mig: [email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:














|