Stella & Linnea 3år

Övrigt

 
Tillbaka från en mycket mättande barnkalas.
De två underbara tvillingarna fyllde 3 år var, därav de tre ljuset på tårtorna. Det blev god hemlagad lasagne, uppföljt av helt fantastisk maräng, hallontårta. Det var fullt hus med massa härliga släktingar som pratade, skrattade och gjorde hela stämmningen glad och munter. Så härligt tat få träffa alla igen.

Efter det blev dte hem till Andreas föräldrar för söndagsmiddag. Också massa god mat...
Är så mätt så jag kan knappt sitta upp, att stå är inte att tänka på ens.. Andreas far fick skjutsa hem oss!
Så nu ska jag bara sätta mig ner, kolla på tv och kanske somna senare.. Mmm..
 





Till dig som kommenterar.


Fotografi & Teckningar
För att anlita mig som fotograf går du in på "Priser & Bokning", kontakta mig gärna via mejl.
Vill du veta mer om min kamerautrustning? Klicka in på "Mer om mig" och gå in på "Kamerautrustning".
Alla teckningar jag lägger upp på min blogg är gjorda utav mig om inte annat anges i inlägget.

Min Blogg
Jag gör inte längre bloglovinbyten men gör gärna länkbyten.
Jag gör blogdesigns. Skriv ett mail till mig: [email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:














|