Photoshop tips

Övrigt

 
Ett litet men helt fantatiskt tips till er photoshopare där ute, Sannas Photoshoprecept.
Jag har verkligen lärt mig så mycket i den. Och inte nog med att hon berättar precis hur du ska göra, utan det finns så mycket insperation, i både ljus, färg och bilder där i.
Superbra verkligen.. Helt kär...
 





Till dig som kommenterar.


Fotografi & Teckningar
För att anlita mig som fotograf går du in på "Priser & Bokning", kontakta mig gärna via mejl.
Vill du veta mer om min kamerautrustning? Klicka in på "Mer om mig" och gå in på "Kamerautrustning".
Alla teckningar jag lägger upp på min blogg är gjorda utav mig om inte annat anges i inlägget.

Min Blogg
Jag gör inte längre bloglovinbyten men gör gärna länkbyten.
Jag gör blogdesigns. Skriv ett mail till mig: [email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:














|