Första bilden

Övrigt

 
Bild 1 avklarad. Tecknar mer på "min stil" så att projektet avspeglar mer av mig.
Ganska nöjd faktiskt! Det blev såklart inte som jag tänkt mig, men när blir det någonsin som man tänk sig?
Det jag behöver bemästra lite mer är bergen bredvis huset och även huset i sig.

Andreas och jag blev inbjudna till fika utan några vänner till Andreas som går på samma skola som honom.
Väldigt trevligt faktiskt! Goda kakor och god saft för min del, kaffe för de andra.
Men nu är vi hemma, var sin katt i famnen och kollar på efterlyst. Där avrundar vi kvällen tror jag. Lite kvällsmat väntar också!





Till dig som kommenterar.


Fotografi & Teckningar
För att anlita mig som fotograf går du in på "Priser & Bokning", kontakta mig gärna via mejl.
Vill du veta mer om min kamerautrustning? Klicka in på "Mer om mig" och gå in på "Kamerautrustning".
Alla teckningar jag lägger upp på min blogg är gjorda utav mig om inte annat anges i inlägget.

Min Blogg
Jag gör inte längre bloglovinbyten men gör gärna länkbyten.
Jag gör blogdesigns. Skriv ett mail till mig: [email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:














|