Rubriksångest

Övrigt



Massa strunt text sådär med tjock stil.
Här är massa annan text som inte alls är lika viktig som den i tjock text. Man skulle kunna klämma in en låttext här för att fylla ut...
Utanför fönstret slår våren ut. Marken blir grön igen. Allt som var dött, väcks till liv, det kan också vi Mm..
Så länge vi andas. Ute till havs styr en fiskebåt. Längs en fri horisont. Den gungar så tryggt in mot hamn
som jag i din famn. Mm.. Så länge vi älskar.

Det är för oss solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull. Solen går upp, så oskuldsfull. Lyser på oss för kärlekens skull.





Till dig som kommenterar.


Fotografi & Teckningar
För att anlita mig som fotograf går du in på "Priser & Bokning", kontakta mig gärna via mejl.
Vill du veta mer om min kamerautrustning? Klicka in på "Mer om mig" och gå in på "Kamerautrustning".
Alla teckningar jag lägger upp på min blogg är gjorda utav mig om inte annat anges i inlägget.

Min Blogg
Jag gör inte längre bloglovinbyten men gör gärna länkbyten.
Jag gör blogdesigns. Skriv ett mail till mig: [email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)



URL/Bloggadress:



Kommentar:











Josefine Svärd

Jag har satt ett askbfhsdbfkjhs
sdjgkdbsg
sakdjbgkadsngöjsdkgnkasdbgn

Josefine Svärd

Godmorgon alla fina och underbara människor.
Jag och Andreas och självklart lilla Nils också är nu vakna och eller nae.. Inte så pigga kanske..
Men Viktor är här just nu, en vän till Andreas, och ska spela tv spel med Andreas.

Svar: qawserftgyuiopölkjhgtfreswa
Josefine Svärd

Mollie.

hej, jag vet inte hur mycket jag kommenterat din blogg på sistone, men det som bekymrar mig är att jag aldrig får svar? kram,




|